_
Saját vásárlóközönséget generálunk
Jelentős értékesítési csatornánk a retail ágazat, amelynek keretében a termékeink kiskereskedői bolthálózatokban, márkamegjelölés nélkül kerülnek értékesítésre.
Fontos látni, hogy a Fornetti Group a retail ágazatot a foodservice csatornáinak megerősítésére és támogatására, valamint a fogyasztók edukálására tartja és használja fel, mert a Fornetti Group-hálózat tagjainak közös érdeke, hogy a vásárló
- igényes legyen a termékek minőségére, illetve
- igényt támasszon az új termékekre.
A retailben előállított és forgalmazott termékek ugyanis elsősorban azt a célt szolgálják, hogy meghatározzák azt a minőségi mércét, amelynek a pékipari vállalkozásoknak meg kell felelniük, és megteremtsék az új termékekre való igényt is.
Abban az esetben, ha a minőség és az új termékek iránti igény megszületett, a Fornetti foodservice ágazata olyan vásárlókat nyer, akik az üzletláncok által kínált, de általunk előállított termékeken szocializálódtak, és így megismerhették a minőségi és újfejlesztésű péksütemények világát.
Ők legközelebb már azokat az üzleteket keresik fel az utcán, ahol a megszokott minőséget és az új termékeket biztosítani tudják, a specializáció okán pedig további hozzáadott értékekkel növelhetik a vásárlói élményt.
Tapasztalatok, amelyekre a retail ágazatban építünk:
- Technológiai merchandising
- Együttsüthetőségi előnyök
- Optimális polctükör megalkotása üzletre szabottan
- Gyors és rugalmas partnertámogató rendszer
- Folyamatos technológiai segítségnyújtás
- Komplex termékportfólió-kialakítás partnerre szabottan
- Könnyen adaptálható sütési technológiával rendelkező termékek kínálata
Termékeink megtalálhatóak a következő üzletláncokban:
Lidl, Tesco, Auchan, Penny, Carrefour, Kaufland, Metro, Billa, Mega Image, Family Frost, Bofrost