A Fornettit a franchise-hálózata tette naggyá és sikeressé. Az a franchise-hálózat, amelynek jelen pillanatban Európában közel 4000 értékesítési pontja van.
A Fornetti Franchise működési modellje számos olyan elemet foglal magába, amelyek erős megkülönböztető jellemzővel bírnak. Ezeknek köszönhetően a hálózatépítés sikeresen zajlik a cégnél, és olyan komplex értékesítési csatorna-hálózat jött létre, amelynek eredményessége megkérdőjelezhetetlen.
A kulcsfogalom a partnergondoskodás; a kulcsmozzanat: a Fornetti saját pékáruit egészen a vásárlókig kíséri...
Csináld, és mindenki jól járhat!
A franchise rendszer kiemelt, általános előnyei
- A sikeres üzleti koncepció átadása-átvétele minimalizálja a kockázatot és a bizonytalanságot, amelyet egy új vállalkozás indítása okozhat.
- Az átvevő viszonylag alacsony tőkebefektetéssel használhat egy már bevezetett és ismert márkanevet; a bevezetett márkanév használata különböző előnyökhöz juttatja használóját, a franchise átvevőt.
- A rendszergazda segíti az üzlet megnyitását és sikeres fenntartását.
- Az átvevő a franchise-hálózatban jobb vásárlási feltételeket kap a beszállítóktól.
- Az átadó nemcsak betanítást biztosít franchise partnerének, de folyamatos segítségnyújtást és továbbképzéseket is.
- A rendszergazda folyamatos támogatást nyújt a promóciós és a marketing aktivitásokban, illetve jelentős, központi marketingtevékenységet is folytat.
- A franchise-hálózathoz csatlakozó átvevő a rendszergazda által bevezetett újdonságokat, kutatási eredményeket, termék-innovációt, valamint szolgáltatásokat is magáénak tudhatja.
- Az átvevő – egy nagyobb, biztonságot nyújtó hálózathoz csatlakozva – függetlenül működteti saját üzletét.
Legyél Te is a Fornetti arca!
A franchise partner, mint márkanagykövet
A Fornetti a franchise partnerei, átvevői révén találkozik személyesen a fogyasztókkal.
Ebbéli szerepük miatt a franchise partnerek jelentősen befolyásolják a márkáról kialakult képet, és nagyban meghatározzák, hogy a fogyasztó hogyan és miként gondolkozik a cégről.
A franchise partner tulajdonságai és viselkedése az egész céget fémjelzi, vagyis a franchise partner az adott lokáció márkanagykövetének számít.
Ezért a franchise partnernek minden körülmény között kiemelten törekednie kell arra, hogy megfelelően képviselje a márkaértékeket és személyével, üzleti kulturájának érvényesítésével minden pillanatban jelezze: ő a Fornetti értékközösség elkötelezett tagja.
Gyere velünk!
A franchise partner víziója
A Fornetti olyan franchise partnerekkel működik együtt, akivel közös, mind a két fél számára előnyöket biztosító célokért dolgozhat.
A kapcsolat alapja a kölcsönösség, a kölcsönös előnynyújtás. Vagyis a felek célja egy olyan kapcsolat kialakítása és fenntartása, amely egyaránt hasznos és jövedelmező a franchise partnereknek, valamint a cégnek is.
Ez a partner elkötelezettsége nélkül nem valósítható meg – a partnernek rendelkeznie kell minden olyan jellemzővel és tulajdonsággal, amely a Fornetti értékközösség tagjává avatja.
A Fornetti minden esetben olyan partnereket keres, akik megértik és elfogadják a vállalat misszióját, részt vállalnak a vállalat küldetésének beteljesítésében, és a közös munka során minden helyzetben a cég által képviselt értékek mentén gondolkoznak és dolgoznak.
Dolgozzunk együtt egymás sikereiért!
A franchise partner küldetése
A franchise partner, mint a Fornetti márkanagykövete az anyacég által megfogalmazott küldetésben kiemelten fontos társszereplő.
Segítségével a Fornetti termékei, szolgáltatásai, üzleti modellje minél szélesebb körhöz jut el, ami hasznot, eredményes üzleti sikerességet hoz a cégnek és a partnernek.
A partner szerepet vállal abban, hogy a folyamatosan magas színvonalú termékek értékesítésén túl közreműködik az élménykínálásban, a lovebrand kialakításában és fenntartásában; a partner saját üzletében – igazodva az elvárásokhoz és a követelményekhez – olyan feltételeket biztosít, amelyek révén a fogyasztó nemcsak terméket, hanem élményt is kap a márkától.
A partner munkájával jelentősen hozzájárul ahhoz, hogy a Fornetti a legnagyobbak között a legjobb legyen a pékipari piacon.
Hozd ki belőle a legjobbat!
A franchise rendszer gyakorlati funkciói
A franchise rendszer rendkívül összetett tevékenység, amely egyszerre
képes betölteni számos funkciót.
A franchise egyszerre
▸ vállalkozási forma;
▸ marketing módszer;
▸ áruterítési technika;
▸ a piacszerzés és a piac „gyors” megdolgozásának eszköze;
▸ tőkemobilizáló mód;
▸ kereskedelmi technika;
▸ licenckereskedelem és know-how átadás;
▸ technológiai transzfer;
▸ logisztikai megoldás;
▸ minőséghordozó és exportforma.
Nem ismert még egy ehhez hasonló üzleti vállalkozás, amely ezeket
a funkciókat egyszerre képes betölteni.