News
ÜNNEPÉLYES KÓSTOLÓ2017. 05. 30., Tuesday, 14:55
Ünnepelni közösen jó: a huszadik születésnapja alkalmából az ország vezető gasztromagazinja, a NoSalty munkatársait, illetve bloggereket hívott meg a Fornetti a budapesti Ferenciek terén található zászlóshajó Fornetti Food and Beverages üzletbe egy termékkóstolóval egybekötött látogatásra. A jó hangulatú esemény egy részét a NoSalty élő Facebook videóban is közvetítette, amelyet már közel harmincezren tekintettek meg a közösségi oldalon.
A kedvenc pékáruikon és szendvicseiken kívül fiatalos bloggerekkel, gasztroújságírókkal és fotósokkal is találkozhattak március végén a budapesti Ferenciek terén található Fornetti Food and Beverages boltba betérő vásárlók: a Fornetti huszadik születésnapja alkalmából ugyanis a zászlóshajó üzlet Magyarország legnagyobb gasztromagazinjának, a NoSalty-nak a munkatársait, valamint Colorcam Magazine szerkesztőit látta vendégül egy kötetlen, termékkóstolóval egybekötött idegenvezetésen. Az eseményen Szabó Zoltán, az FFB márka projektmenedzsere kalauzolta el a saját márkás termékektől duzzadozó polcok sorai közt a résztvevőket, miközben számos érdekességet osztott meg velük a termékkínálatról, illetve az egyedi, modern bolttípusról.
A szakértőtől többek között azt is megtudhattuk, hogy az FFB üzletek immár egy éve a legújabb nemzetközi trendeknek megfelelő kibővült kínálattal, megújult, fiatalosabb arculattal és önkiszolgáló rendszerben működnek. És azt is, hogy a BakeFitt termékeknek és steviaval édesített saját gyártású üdítőitaloknak köszönhetően az egészséges életmód és táplálkozás hívei is találnak az igényeiknek megfelelő termékeket. Emellett különösen erős a ‘street food’ vonal is: sül itt pizza és friss alapanyagokból gusztusos szendvicsek csábítanak, ez utóbbiakat akár meg is grilleztethetjük a helyíszénen, némelyik még finomabb így.
De a jól megszokott „Fornetti klasszikusok” is megtalálhatók az FFB-bolt kínálatában: a májas, a pizzás és barackos is kapható az üzletben. És akkor a fánkokról és pitékről még nem is beszéltünk: „A legutóbbi újításunk a házi jellegű piték voltak, amelyek ahhoz hasonlók, mint a amit a nagymamáink sütöttek, fölöttük pedig háromfajta fánk látható, köztük egy igazi különlegesség, a sós tejfölös kiadás…” – emelte ki az üzletág projektmenedzsere, hozzátéve, hogy a személyes kedvence az édességek közül a marcipános-meggyes péksütemény.
Az üzletben egy percre sem áll meg az élet: a forgalmas csomóponton turistáknak, munkába vagy iskolába sietők térnek be. Persze, arra is van lehetőség, hogy egy kicsit elidőzzünk és figyeljük az utcán rohanókat. A fejlődésre való igényt támasztja alá az üzletág szemlélete is, állandósultak termékfejlesztések, az újdonságokat pedig a felsővezetők is megkóstolják a piacra küldés előtt. És most például már a nyári időszakra hangolódva egy fagylaltgép beszerelését tervezik a Ferenciek terén. Természetesen a terjeszkedés sem áll meg, Budapesten, a nagyobb magyarországi városokban és külföldön is nyílnak majd új FFB boltok.
A Colorcam Magazine szerkesztője, Farkas Anna a látogatás után így foglalta össze az élményeit: „A 20 éves születésnap alkalmából rendezett termékkóstolón örömmel konstatáltuk, hogy a Fornetti kínálatában a gimis éveink nagy klasszikusai és a trendi újdonságok remekül kiegészítik egymást.”
A jó hangulatú eseményről a NoSalty élő Facebook videóban is bejelentkezett, amelyet már közel harmincezren tekintettek meg a közösségi oldalon.
A Nosalty Facebook videója, amely bemutatja az FFB-boltot, itt tekinthető meg:
https://www.facebook.com/NoSalty/videos/10154755775693462/
A Colorcam Magazin beszámolója az FFB-boltlátogatásról itt olvasható: