News
A jövő most kezdődik2021. 07. 01., Thursday, 07:56
4. generációs franchise modell - A DIGITALIZÁCIÓ ÉS A MODERNIZÁCIÓ AZ ALAPJA A FORNETTI ÚJ MODELLJÉNEK
„A jól működő rendszerünk finomhangolására kell koncentrálnunk, amely révén fokozzuk a vásárlói élményt”
Korábbi üzleti modell felfrissítése, szolgáltatásokkal való kibővítése, mely modernné, interaktívvá teszi az értékesítési felületet és magasabb szintű vásárlói élményt nyújt. Az alapvetés az, hogy egy megújult vizuális külső mellett aktív információs felületeket hozunk létre, melynek része az aktív felületű tévé, duplakijelzős kasszarendszer, mely a vásárlás folyamán ajánlásokat tud megfogalmazni a vásárlónak valós időben.
Az aktív promóciós felületeken közelebb tudjuk hozni a vásárlóinkkal az aktuális újdonságainkat, ajánlatainkat. Célunk az, hogy ezeken a felületeken harmadik fél részéről akár reklámfilmek is fussanak.
Az alapvetések között a szolgáltatási színvonal emelése a cél, illetve az ügyfélélmény fokozása. Kialakítás alatt van egy törzsvásárlói program létrehozása, amely szintén ezen a kasszarendszeren keresztül tud megvalósulni. Szeretnénk a vásárlókat még jobban megismerni és a programhoz való csatlakozást követően egyéni ajánlatokkal kedveskedni számukra. A rendszeres vásárlások után pontokat gyűjtenek, amiket különböző kedvezményekre fognak tudni majd beváltani azokon a pontokon ahol a 4. generációs üzletet ki tudjuk alakítani.
Első körben 30 üzlet a cél.
Kávékoncepció
Szeretnénk a Franchise rendszerben a kávékínálatot egységesíteni. A vásárlási élmény emelésének része az, hogy jól kiszámítható választékot tudjunk kialakítani a vásárlónak, melynek része a jó kávé is. Ezzel kapcsolatosan a tender kiírása megtörtént és hamarosan kiválasztásra kerül az a szolgáltató, aki majd hozza részünkre a kávét. A minőségi pékáruhoz egy olyan elvárt minőséget párosítunk, amit mi szeretnénk, ahhoz ezt központilag kell kezeljük. Az a célunk, hogy mindenhova ugyanolyan kávé kerüljön, ugyanattól a beszállítótól, amellyel egy kedvező, rugalmas, irányítható feltételrendszert alakítsunk ki, amely mind a franchise partnereknek, mind a vásárlóknak előrelépést fog tudni hozni.
Rétes
Utolsó fázisában vagyunk a beszállító kiválasztásának. Egy nagy tradíciókkal rendelkező termékkörről beszélünk Magyarországon, amely legalább annyira tradicionális termék, mint a pogácsa. A helyben sütött pékáru mellett, bevezetésre kerülnek a rétesek, amelyekkel forgalomnövekedést generálunk.