Career
Call Center munkatárs
Az 1997-ben alapított Fornetti Kelet-Közép Európa legnagyobb fagyasztott pékáru gyártója. Megalapítása óta folyamatos fejlesztés és fejlődés jellemzi. Elhivatottak vagyunk abban, hogy 3 gyártóüzemünkben, szigorú élelmiszerbiztonsági és környezetvédelmi szabályok mentén, felelősséggel előállított termékeink által értéket teremtsünk és kínáljunk. Büszkék vagyunk arra, hogy naponta egy millió fogyasztó tartja pékáruinkat érdemesnek újra vásárlásra.
CALL CENTER munkatársat
keresünk csapatunkba.
Főbb feladatok, munkák:
- A Fornetti Kft. meglévő Partnereinek telefonos megkeresése és velük való folyamatos kapcsolattartás heti 30 órában
- Részletes tájékoztatás nyújtása a termékakciókról, egyéb ügyfeleket érintő új lehetőségekről
- Partnerek napi rendelésfelvétele
Amit kínálunk:
- Más tevékenységek, tanulmányok mellett is végezhető munka
- Stabil nemzetközi vállalati környezet
- Versenyképes juttatási csomag, rendszeres havi fix fizetés
- Támogató, emberközpontú, fejlődést támogató vállalati kultúra
- Szakmailag kiváló, együttműködő csapat
- Modern informatikai és műszaki háttér, mobiltelefon
- Bejárási támogatás lehetősége
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Legalább középfokú végzettség (érettségi)
- Magas szintű kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
- Pozitív szemlélet, ügyfelekhez való empatikus hozzáállás és nyitottság
- Csapaton belüli együttműködés
- MS Office és az informatikai eszközök magabiztos ismerete
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Call centerben, ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat
- Kecskemét vagy környékbeli lakhely
Munkavégzés helye: 6000 Kecskemét, Városföld 92.
Jelentkezés módja:
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, jelentkezzen fényképes önéletrajzával a Jelentkezem gombra kattintva!