Hírek
Új „csomagolást” kaptak a Fornetti pékárui

A Fornetti nemcsak az ízekben keresi mindig az újat, a csomagolásban sem adja alább: követi a trendeket, keresi az egyedit, a fornettis színvilágot és életérzést. Az eredmény nem maradhat el: közel egy év tervezés és munka után ma már új zacskóban lehet hazavinni a Fornetti pékáruit.

A fornettis zacskóknak nemcsak a külső megjelenése újult meg, hanem a mérete is változott, a tervezés minden szinten újratervezésnek számított.

– Sok próbanyomatot készítettünk, mert pontosan azt a színvilágot akartuk viszont látni, amit mi elképzeltünk. Napi egymillió zacskó fogy országszerte, ez egy igen jelentős megjelenése a cégnek. A legelső, amit teszünk, hogy megnézzük, mivel dolgozik a konkurencia, hogy lássuk merre mozdulnak a trendek, de adott esetben épp azért, hogy mi egy másik irányba menjünk, ne azt kövessük, hanem álljunk elő valami újjal, egyedivel – emelte ki Erdősi Gergely.

Kiemelt szempont volt, hogy a grafika és a színvilág jól felismerhető legyen; bárkinek, a legkisebb részletekből is feltűnhessen, hogy amit a kezében tart, az a Fornetti terméke.  Legyen friss, egyedi, nem elcsépelt. Fontos továbbá, hogy a termék a grafikai trendeknek is megfeleljen, ami most leginkább az élénk, vidám színekkel operáló egyszerű formákról szól.

- Van egy erős vásárlóbázisunk, de a fiatalok ízlésére újra és újra reflektálni kell, hiszen mindig jön egy következő nemzedék, amely újabb, potenciális Fornettit vásárló közeg. Ezért volt most is szempont a trendi, fiatalos vonal, mert ezzel is be tudjuk vonzani a fiatalokat, miközben a régi vezetőinket az újítással nem veszítjük el – árulta el a grafikus.

És hogy milyenek a visszajelzések? Csakis pozitív előjelű mondatokat kaptak a vásárlóktól!

A kreatív osztály a zacskótervezés után újabb, kifejezetten nagy projektbe fogott bele. Már az első stádiumban jár a bolti arculat frissítése, grafikai és dizájnelemek, a bútorok formai újragondolása. A zacskóprojekt is majdnem egy évet ölelt fel, a boltokhoz még ennél is több idő kell, kezdve a tervek elkészülésétől az első mintadarabok legyártásáig.

  
Napról napra közel 1 millió ember fogyasztja a Fornetti termékeket. A fogyasztóink igényeihez igazodva a kínálat folyamatos megújítására helyezzük a hangsúlyt.
A Fornetti franchise rendszere lehetővé teszi, hogy Ön kis befektetéssel, kockázatmentesen bővíthesse meglévő üzletének kínálatát, vagy indíthasson egy új, jövedelmező vállalkozást.
A Fornetti 2004-ben alapította a Szívbeteg Gyermekekért Alapítványt, mely nonprofit szervezet több formában támogatja a betegek gyógyulását.